På vores platform betragtes alle aktiveres med iFeedback som respondenter. Det betyder at dine gæster, kunder, kollegaer og publikum betragtes som respondenter på vores platform. I denne artikel vil jeg derfor forsøge mig med at beskrive de tips og tricks der kan hjælpe dig med at få en successfuld kampagne.

Vores mål med alle kampagner er at få så høj en gennemførselsrate som muligt. Når vi har opnået en høj gennemførselsrate kan vi nemlig koncentrere os om at øge åbningsraterne. Når vi har høje åbningsrater, vil vi dermed kunne opnå mere med vores iFeedback kampagner.

Vi vil med dette indlæg fortælle om vores erfaringer med kampagner hvor gennemførselsraten er over 70% af alle åbnede kampagner, for at give de kampagner hvor der er lavere gennemførselsrate en idé om hvordan de kan opnå bedre gennemførselsrate.

Vi vil benytte denne blog til at fortælle om den seneste udvikling af vores iFeedback platform. Vi vil komme med eksempler og svare på spørgsmål fra jer.