Vi har i løbet af denne uge afprøvet et nyt brugsscenarie med iFeedback. Denne gang er det i en form for QUIZ som blev afholdt under et kursus. Kurset gav publikum mulighed for at svare på forskellige quiz spørgsmål undervejs for at klarlægge hvor mange ting publikum vidste om forskellige emner.

Ved slutningen af kurset blev vinderne hevet op, så de kunne få deres præmier.

iFeedback'en blev afviklet uden brug af SMS/Email til opstart, men blot ved hjælp af et link deltagerne indtastede på deres smartphones.

Nye tiltag for at undstøtte dette kursus har været

  • Udvikling af et nyt "vinder"-udtræk baseret på hvor mange points den enkelte deltager får. Ved flere en én vinder, så skal alle vises.
  • Udvikling af et nyt værktøj (Konfigurationer) som hjælper arrangøren med at afvikle kampagnen. Her var det især vigtigt at man ved hjælp af ét klik kunne 1) åbne nyt quizspørgsmål,  2) Lukke tidligere quizspørgsmål, 3) Vise statistik for afsluttet quizspørgsmål

Alle øvrige funktioner der er blevet benyttet har været en del af iFeedback.

Vi vil i løbet af kort tid lave en video der demonstrerer vores iFeedback platform med dette setup.

Vi har i dag introduceret en helt ny funktion til vores kunder som gør det nemmer at afvikle LIVE events. Vi har i denne artikel beskrevet hvad funktionen går ud på og hvordan den hjælper dig under afvikling af live kampagner.

Vi har d.d. startet en ny pilot prøve med iFeedback hos en Café i aarhus. Formålet med denne pilot prøve er at undersøge om kunderne er villige til at anmelde rengøringen på cafeen hvis vi gør det nemt nok, således at personalet kan reagere hvis kunder anmelder negativt.

For at anmelde skal man således scanne en QR kode som enten er grøn (med en glad smiley i midten) eller en rød (med en sur smiley i midten), alt efter om man er tilfreds med rummets renlighed. Såfremt man scanner den røde, bliver man således også bedt om at angive hvorfor man er utilfreds. Herfra kan personalet løbende følge med i hvad der kommer af anmeldelser og sørge for at reagere på dem.

Der vil løbende blive vurderet om vi skal prøve med nye tiltag at se om der sker en ændring i antallet af anmeldelser.

Vi har i løbet af de sidste par dage introduceret en hel ny funktion på iFeedback platformen. Funktionen har vi kaldt in-campaign-actions og er handlinger der sker MENS en respondent gennemgår en kampagne.