Vi har i løbet af de sidste par dage introduceret en hel ny funktion på iFeedback platformen. Funktionen har vi kaldt in-campaign-actions og er handlinger der sker MENS en respondent gennemgår en kampagne.

Da vores platform er fleksibel og giver mange muligheder for at udbygge til eget behov har vi i første omgang introduceret funktionen med et par key features.

"Send en mail når en bruger når en bestemt side" gør som navnet antyder. Sender en mail til en(eller flere) modtager(e) med indhold.

Eksempel:

En respondent besvarer et spørgeskema og giver 1 eller 2 stjerner ud af 5 mulige til sin helhedsoplevelse af din service. Her kan du som ejer eller ansvarlig få en mail med det samme der fortæller hvem respondenten er, hvad vedkommende har svaret og om vedkommende har vedlagt en kommentar. Alt dette kan ske automatisk så du evt kan ringe til kunden for at få løst eventuelle problemer.

"Opdater respondentens email/tlf nr efter påbegyndelse af besvarelse" kan bruges i tilfælde hvor man har en respondent der kommer fra en QR kode eller lign.

Eksempel:

En respondent skanner en QR kode og begynder at besvare. For at tilmelde sig en konkurrence skal vedkommende indtaste sit tlf nr.

"Kald URL når en respondent når til en bestemt side" er rigtig god til at hjælpe med at få aktiveret andre mekanismer omkring respondenten.

Eksempel:

Når en bruger indtaster deres email adresse for at få tilsendt en PDF med ekstra matriale, så de efterfølgende kan læse på en enhed med større skærm.

Når en bruger indtaster eller siger "Ja tak" til at modtage nyhedsbrev eller lign.

Alle disse in-campaign-actions elementer kan styres hvorvidt de skal køres når bruger NÅR en side (dvs ved page load) eller om de skal køres EFTER (ved page submission) at brugeren har trykket videre/afslut.

Derudover kan man flette respondenten svar på spørgsmålene ind efter behov.

Herunder kan du se et eksempel på en kampagne vi i øjeblikket kører for en kunde. Ved at udfylde e-mail adressen herunder vil respondenten få tilsendt salgsmatriale i form af en PDF til sin mail adresse. Samtidigt vil en mægler blive adviseret såfremt en respondent beder om at få et opkald fra mægleren.